Доставка
1. Общи условия за доставка
Всички доставки от онлайн магазина се извършват чрез куриерска компания Speedy при спазване на техните стандартни условия за транспорт и обслужване.
Поръчките се обработват в рамките на 1 работен ден, а стандартният срок за доставка е 1 – 3 работни дни от датата на потвърждение на поръчката.
2. Начини на доставка
Предлагаме доставка чрез:
-
До офис/автомат на Speedy
-
До адрес на клиента
При финализиране на поръчката можете да изберете предпочитания начин на доставка.
3. Цена на доставка
Цената на доставката се изчислява според актуалната тарифа на Speedy, като се вземат предвид:
-
теглото/обема на пратката
-
избраната услуга (до офис / до адрес)
-
населеното място
Ако има текущи промоции или безплатна доставка – те ще бъдат ясно посочени в страницата на продукта или при завършване на поръчката.
4. Плащане
Поръчките се изпращат с наложен платеж, като сумата се заплаща директно на куриера при получаване.
Куриерът издава документ за плащане съгласно законовите изисквания.
5. Обработка и потвърждение на поръчки
-
Поръчки, направени в работни дни до 16:00, се обработват още същия ден.
-
Поръчки, направени след 16:00, през уикенд или празник, се обработват на следващия работен ден.
-
След обработка ще получите потвърждение чрез имейл или телефон.
6. Проследяване на пратката
При изпращане на пратката ще получите номер на товарителница.
Можете да следите статуса й в реално време на:
https://tracking.speedy.bg/
7. Условия при доставка
При доставка до офис на Speedy:
-
Ще получите SMS/имейл известие, когато пратката е доставена в избрания офис.
-
Пратката се съхранява до 7 дни, след което се връща обратно.
При доставка до адрес:
-
Клиентът трябва да осигури лице за приемане на пратката.
-
Ако не бъде намерено лице, Speedy прави повторен опит за доставка според техните правила.
8. Оглед на пратката при получаване
При получаване имате право да прегледате пратката преди заплащане.
При установени външни повреди, липси или несъответствие, следва да се състави протокол със Speedy на място.
Без такъв протокол рекламации относно транспортни щети не могат да бъдат уважени.
9. Забавяне на доставката
В редки случаи е възможно забавяне поради:
-
лоши метеорологични условия
-
затруднен достъп до адреса
-
пикова натовареност или технически проблеми на куриера
Търговецът не носи отговорност за забавяне, причинено от Speedy.
10. Невзета или отказана пратка
Ако пратката бъде отказана без основание или не бъде получена в срок, клиентът дължи покриване на разходите за доставка в двете посоки.

